دانلود آهنگ حسین منصوریان بخند
نوشته شده توسط : ندا شهسواری

حسین منصوریان بخند

دانلود آهنگ حسین منصوریان بخند

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای حسین منصوریان بنام بخند با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Hossein Mansourian – Bekhand With Text And Direct Links

منو به هم میریختی با کارات فقط تو روی من اثر داشتی از اینکه من چقدر دوست داشتم تو بهتر از همه خبر داشتی

متن آهنگ حسین منصوریان بخند

به هر دری زدم که آروم شی اصلا من اومدم که آروم شی منو بهم میریختی با کارات برام همیشه دردسر داشتی تو ساز رفتنت همش کوک بود تو حالت چشات مشکوک بود یه دره بین هردومون ساختی قدم که از قدم برداشتی بخند به جای رد مشت رو دیوار بخند تو بردی بازی رو مثل هربار ببین چه کاری با غرور من کردی بخند اصلا منو نمیبینی انگار تو رو به هرچی میپرستیدی چرا درست منو نفهمیدی خودت که با چشم خودت دیدی برای حال من خطر داشتی

حسین منصوریان بخند





:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: